Hoe maak je van klanten jouw ambassadeurs?

Ambasadeurs maken van jouw klanten, je hebt er vast al van gehoord.

Wat betekent dat nu juist? Door het opbouwen van een positieve klantrelatie krijg je gratis en waardevolle reclame.

Een klant die zeer tevreden is van jou zal zorgen voor mond-aan-mond reclame.
Steeds belangrijker, is de online reclame die jouw klanten voor jou kunnen maken.

Via een online review of een post op sociale media zien potentiële klanten waarom ze bij jou moeten komen.
Daarom is het heel belangrijk dat je hier aandacht aan besteed.

Hoe doe je dat nu juist?

Dat kan op verschillende manieren. In deze blog gaan we het hebben over hoe je met de juiste relatiegeschenken van jouw klanten ambassadeurs maakt.

Relatiegeschenken kunnen een heel krachtig middel zijn om positieve klantrelaties op te bouwen. Het is belangrijk dat je hier goed over nadenkt.

Iets geven zonder reden kan verwarrend zijn voor jouw klanten. Wij werken nauw met jou samen om het meeste impact te halen uit jouw relatiegeschenken.

Wat is belangrijk bij het kiezen van een relatiegeschenk?

De beste geschenken zijn zaken die mensen écht gebruiken.
Gadgets voor klanten hebben daarnaast 3 nog belangrijke vereisten:

  • Kwalitatief & Duurzaam
  • Uniek design: combinatie tussen huisstijl – concept – ontvanger
  • Duidelijke reden

Benieuwd naar onze producten? Neem een kijkje op onze webshop.

Overtuigd? Contacteer ons